Varför måste man alltid komma på en rubrik?

Sitter i sängen och känner lukten av fotsvett av mina fötter. Tog precis av mina tofflor och fuu sjutton vad illa det luktar! Jag måste verkligen tvätta mina tofflor, usch vad äckligt.

Dammsög nyss. Så nu är det iallafall lite finare här. Har hängt en del tvätt också så man känner doften av nytvättat när man kommer ner i källaren. Luktar gott ♥
Ska vika ihop lite lakan nu om ett tag och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska lägga mig eller något, fast det känns lite tidigt ja. Men man kan ju alltid slå på en tv-serie så löser allting sig!


Älskade illaluktade tofflor

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Va kul att du medverkade i Veckans blogg tävling, drar vinnare ikväll! ;) Anmäl dig oxo till dagens blogg om du känner för det :) kram

2011-01-17 @ 06:32:57
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0