Det där med bloggtorka...

Det är hur många som helst som gjort den där listan med 30 olika saker att skriva om olika dagar. Ni fattar, ni som vet. Iallafall, så funderade jag ett tag på att också göra den men när fler och fler började med det så var jag inte lika sugen längre. Nu när jag hittade en likadan fast med lite olika saker att skriva om så blev jag lite sugen igen. För jag brukar rätt ofta inte veta vad jag ska skriva om och då tänkte jag att det här kanske skulle vara något.


Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Om de bloggarna jag läser
Dag 3 – Mina husdjur
Dag 4 – Det här åt jag idag
Dag 5 - Bra låtar
Dag 6 - Mitt rum
Dag 7 - En minnesfull dag 
Dag 8 - Jag för länge sedan
Dag 9 - 10 Saker som ni kanske inte visste om mig
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Dom bästa julklapparna genom åren
Dag 14 – En bild på mig förra året och en från idag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mitt favorit klädesplagg/outfit
Dag 17 – Någon som betyder mycket för mig
Dag 18 – Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Något jag längtar till
Dag 21 – Min hiss/diss lista
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Hur jag sminkar mig
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Favoritresor
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Jag har fobi för..


Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0