Uhu

Det är prick en vecka kvar till skolan börjar igen. Jag älskar jullov och vill inte börja igen. Det är januari och om ett tag är det februari och de månaderna är dom värsta månaderna på året tycker jag. För jag hatar vintern. Jag gillar december eftersom det är jul och mys men nu när det är över vill jag bara ha vår. Det känns så jobbigt liksom.

Och nu när det är sista veckan på lovet vill jag ha saker att göra. Men jag har inga planer alls. På ett sätt vill jag bara ut och göra saker, men samtidigt vill jag stanna hemma. Fast jag vet att jag kommer tröttna på att stanna hemma. Men jag har åkt buss för rätt mycket pengar också så jag vill inte åka så mycket buss heller.

Men... Det blir bra.

Nu ska jag äta tacos, sen tänkte jag göra en sån här liten årsresumé eller vad man kan kalla det. Ni får se om ni tittar in. Jag gör det bara för jag vill ha något att göra okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0