Ska försöka sova. Snart.

Jag tänker inte skriva något om dagens OTH-avsnitt. Även om jag vill. Jag kommer även hålla ut och vänta tills nästa vecka med att se nästa avsnitt, fast jag knappt kan bärga mig!

Aja.

Efter OTH-avsnittet duschade jag. En stund efter det gick jag upp och satt mig i soffan, åt lite smörgåsrån och tittade på No Ordinary Family. Orkade inte gå ner efter det så stannade kvar och såg Kommisarie Späck för andra gången. Gick och la mig för en halvtimme sen.

Sådärja, nu vet ni hela min kvällshistoria. Nästan.

Skola imorgon. Behöver inte ens nämna vad jag tycker om saken, eller hur?


Kommentarer
Postat av: jenny

fan vad jag äger.

så fort jag ser på facebook att du har gjort inlägg så går jag in och läser.

HÖHÖ.

söt du är på bilden plött!

puss

2011-01-10 @ 00:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0