Sagt av Armand

En gång trodde också jag, att jag kunde klara mig ensam

And you know that I know that you make a funny face when you're brushing your teeth


Vi hjälper varandra våga leva, säger "du kan vara stor, jag rymmer dig!"
Bekänner att jag är rädd för mörkret, vill du gråta med mig?

i'm gonna be a star, with or without a guitar

Come, hold my hand. Don't let me fall
Let me see you again
Don't let me fall.

Nono, do you really have to go?
I don't know what to do if you leave me all alone.

I am a volcano
and i'm burning with power inside
Cause i am made of fire
and i'll never let you down

Osvosv...
Det är en skam att jag inte har lyssnat på Armand Mirpour tidigare. Jag tror jag älskar honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde att du älskade mig :(((

2011-01-15 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0