Onödigt babbel

Min mage är konstig. Förstår inte riktigt på den.
Okej, om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag ska blogga om idag. Meningen här ovanför var ju en av det mest meningslösa man kunde skrivit. Så egentligen kanske man skulle låta bli, men jag vill inte låta bli.

Ska alldeles strax lägga ifrån mig datorn, fast jag ska fortsätta titta på den... Andra avenyn tills man somnar ni vet. Kan gå fort, kan gå sakta. Jag vet inte. Men känner mig inte så trött nu men jag har varit trött tidigare idag. Jag och Freddan somnade ju tidigt igår, runt tolv på en lördag är tidigt ja. Vaknade skapligt tidigt också, kanske inte så konstigt det.

Nej men jag ska sluta babbla nu. Vi hörs imorgon! Förhoppningsvis har jag mer att komma med då. Pöss!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt, jorå den vart bra lite upp och ner sådär bara. Hur mår du denna måndag? (:

2011-01-31 @ 07:13:55
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppas du sovit gott :)

2011-01-31 @ 08:08:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0