Nytt igen

Nu har jag suttit i ungefär 2 timmar och gjort om min design. Igen. Jag tror jag inte ens haft förgående design en månad? Om jag inte är nöjd längre än 2 månader nu så vet jag inte riktigt vad jag tar mig till. Nej, nu får det se ut såhär länge till. Visst håller ni med mig om att det ser bättre ut nu än nyss?

Men nu ska jag gå och lägga mig och titta lite på Beverly Hills. Jag och Fredrik sov till halv två (!) idag. Men det där med att vända tillbaka dygnet, det skiter jag i. Jag klarar mig nog så bra ändå ;)

Kommentarer
Postat av: F

vad var det för fel på din gamla egentligen? ;o Annars så ser den bra ut, men jag förstår inte vad du vill förmedla med texten hörrururu!

2011-01-06 @ 02:02:50
Postat av: annapanna

tycker du ska vara NÖJD nu jag ;)

2011-01-06 @ 02:07:23
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0