Lördagskvällen

Har spelet Kinect till och från klockan åtta ungefär. Och lite svettig blev jag också visst. Det är bra, bra att träna! Imorgon ska jag och mor min ut och åka lite längdskider också, hejaheja! Före det ska jag dock till farmor och hälsa på lite. Äta lite goda fikabröd påtal om träning. Men jag bränner bort de kalorierna med att åka längdskidor och spela kinect som sagt ;) Sen på lördag kväll är det OTH igen. Längtar lite smått. Har varit en sjuk lång vecka det här!

Snart ska jag lägga mig i sängen och titta lite på Beverly Hills och sånt. Natty! ♥


Någon gång innan våren kommer måste jag dricka glögg igen. På bilden dricker jag tysk (typ?) glögg i Tyskland.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh tack söta du! :D Gillar du också Eminem?



Fan vad kul med Kinect! Det vill jag också ha. <3

2011-01-16 @ 15:19:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0