Ledig imorgon!

Jag är ledig imorgon. Eller egentligen är jag ju inte det men det är friluftsdag och sånt går inte jag på. Hörde förra året att det ingick i idrottsbetyget? Men nu har jag ju inte idrott längre och jag gillar inte friluftsdag så skiter i.

Idag var högskolan dalarna och pratade på skolan. Måste ju erkänna att de verkar så bra där. Jag vill ju läsa grafisk design och det finns ju i Borlänge. De berättade att de också har helt ny utrustning där och mediaeleverna har de dyraste grejerna på hela skolan. Och man får vara vid deras dator m.m hur mycket man vill, vilken tid det än är på dygnet. Men när jag tänker på högskola och efter studenten så vill jag bara gråta. Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vart jag ska läsa vidare någonstans.

Vill nästan gå på gymnasiet hela tiden. Så chill ju, lediga imorgon och allt. Varför längtar man så mycket till studenten egentligen, när vi har det så jävla bra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0