Innan jag somnar;

Det är lite smått galet hur trött man kan vara. Somnade till lite på min lektion i skolan idag till och med. Jag och Fredrik ska alldeles strax gå och lägga oss, även om man inte kanske inte somnar än men. Innan jag gick och la mig tänkte jag iallafall visa vad jag hade på mig nu när vi var ute och åt, inte sådär superspeciellt men ändå :)


Jag fick den av mormor  i julklapp. Fast jag visade henne den innan så hon visste att jag ville ha den, haha. Den är stor i kragen och, ja. Ni ser ju själva va!


Det här är Fredriks mat ikväll :)


Och här är min :)

Känner mig liiiiite töntig nu som la upp matbilder. Ser nästan lite äckligt ut...

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

mysigt :) jag tog det lugnt igår bara, orkade inte göra något spec :P ska vi följa varandra på bloglovin? ^^ om vi inte gör det, drygt och fråga kanske men..

2011-01-15 @ 12:14:14
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Fredrik!

Enkel men mysig middag med älsklingen min <3 Puss på dig!

2011-01-15 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0