I just love you ♥

Idag är det den 27 januari. Inget speciellt kanske förutom att idag är det ett år sen jag var hemma hos Fredrik för första gången.
Jag slutade tidigt den dagen så jag åkte hem, fast vi bestämt att jag skulle med honom hem efter skolan. Så det var nära att det inte blev något (som vanligt, vi försökte träffas rätt ofta innan vi lyckades, kom alltid något i vägen). Men så kom jag ju på att jag kan åka tillbaka lite senare. Så vi mötes vid centrum och åkte hem till honom. Det snöade minns jag. Stora flingor.

Vi tittade på film. Sommaren med Göran. Det ena ledde till det andra och ja... fniss. 27 januari var det alltså.

Och ändå blev vi inte tillsammans fören 14 februari? Men jag brukar säga att vi dejtade den tiden innan vi bestämde oss för att ta nästa steg.



Jag älskar dig, Fredik. Nu och föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2011-01-27 @ 14:58:12
Postat av: Fredrik!

Vi minns det som om det vore igår! Det var en av de bästa dagarna i mitt liv <3 Och det kunde inte ha gått bättre <3

2011-01-27 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0