Hello!

Kom hem från skolan för ett tag sen och tänkte snart sätta mig i soffan och titta på Bevery Hills och äta lite smörgåsrån. Mumsigt! Har snart sett klart Beverly Hills men känns som det har tagit ovanligt lång tid för mig. Efter det så ska jag börja med gossip girl säsong 2! Har redan sett nästan alla avsnitt förut men det var ju längesen plus att jag har missat något osv. Men är det något jag samlar på så är det ju tvserieboxar. Hihi

Ikväll är det dansträning igen! Då ska mina fettoarmar få känna på smärta ;>

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag sitter och tittar på GG s2 igen nu jag, hihi. komiskt :d åh det är så spännande i säsong fyra!!!!! följer du det hela tiden? förra veckans avsnitt var ju galet. bästa avsnittet på länge.

2011-01-24 @ 18:41:30
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0