En måndagskväll

Holahola!
Sen jag kom hem har jag bara legat i soffan och tittat på Beverly Hills. Gillar den serien! Någon dag ska jag ha alla boxar ;) Och jag tror det finns typ 10 säsonger?

Snart får vi finbesök här hemma och efter det ska jag till dansen. Spännade att se vilken låt vi kommer börja dansa till osv! Hoppas det inte blir allt för jobbigt bara. Jag har träningsvärk i armarna sen jag spelade kinect... Det är ett mini-spel då man ska bowla, slå ner så många käglor som möjligt på en viss tid. Man använder sig av både höger och vänsterarmen för att kasta boxlingklot och tillslut värker det i armarna vill jag lova! När man står där och viftar på det viset ;)

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hihi har aldrig sett Beverly Hills tror jag, men gillar serier som har många boxar och aldrig tar slut! :D Är det din favoritserie?

2011-01-17 @ 18:07:04
URL: http://adaras.se
Postat av: GUEVACCI

vad hade du för dig idag då? :)

2011-01-17 @ 21:05:58
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0