Dag 7 - En minnesfull dag

Jag känner mig lite smått dåligt när jag inte vet vad jag ska skriva. Det finns ju hur många minnesfulla dagar som helst och det känns jättesvårt att bara välja ut en...

Ett exempel är att se sin favoritartist bara stå någon meter ifrån en. Det har jag varit med om några gånger och känslan när jag ser Lasse, Simon, Håkan eller Kent live går inte riktigt att beskriva. Fast det största är nog när man får prata med dom efteråt och ännu bättre när man träffas andra eller tredje gången och de fortfaranade minns dig.


Knasig med så härlig bild! Här träffade jag Lasse för första gången. Jag såg honom inte för första gången men pratade med honom för första gången. Ni fattar.

Ett annat exempel på en minnesfull dag är när jag började gymnasiet. Att lära känna Alexandra och Isabella betyder så mycket för mig. Isabella gör min dag varje dag och Alexandra är bäst, för jag hade aldrig träffat någon som hon innan. :')




Eller när man träffar någon som Fredrik. Också minnesfullt och jag kommer aldrig glömma nyår 09/10 och jag kommer aldrig glömma första gången jag var hemma hos honom, första gången vi träffades själva, dagen vi blev tillsammans osvosv. Bästa som hänt mig! ♥



Okej. Det här får duga till inlägg om en minnesfull dag! Och jag vet också att det kommer komma många fler minnesfulla dagar. Tänk bara studenten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik!

Oförglömliga dagar <3 Bästa händelsen i hela mitt liv <3 Utan dig så står jag inte kvar <3

2011-01-23 @ 22:42:05
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad kul att du gillade jeansen! :D Jag gjorde nästan likadant med ett annat par idag, hihi. =)



Bilden med kyssen är så himla fin! :D

2011-01-24 @ 01:07:46
URL: http://adaras.se
Postat av: a

love you. <3

2011-01-24 @ 10:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0