Dag 2 – Om de bloggarna jag läser

Jag följer runt 25 bloggar på bloglovin. Men jag tänkte att jag kunde skriva lite om mina favoriter.

Alexandra Morelius - Bästa vän och bästa blogg! Skriver riktigt bra och är helt klart värt att titta in om man inte brukar göra det :)
Syster Ida - Klart att min syster tillhör mina favoriter och hon blir bara bättre och bättre på att blogga tycker jag. Är liiiiite avis bara på att hon oftast har högre statistik än mig ;)
Lina Rehn - Också en bästa vän som också skriver bra. Borde därför uppdatera lite bättre tycker jag!
Hanapee - En av mina favoritbloggar av personer jag inte känner. Det är inte ofta jag fastnar på en blogg så snabbt jag gjorde för Hanna. Både rolig och seriös på ett bra sätt. Älskart (y)
Egoina - Kan vara mina absoluta favorit. Skrattar aldrig lika mycket till någon annans blogg än Egoinas. Humorbloggar är min favoritkategori därför älskar jag Egoina!
Kenza - Inte så oväntat kanske? Kenza var faktiskt en av de första bloggarna jag började läsa förutom mina vänners och av någon andledning så tröttnar jag aldrig.
Anna Dahlqvist - En av bloggarna jag verkligen önskade mer uppdatering ifrån. Du är bra, Anna!
Caroline Morelius - Lika som sin syster, bra på att skriva och söt som socker!
Spiderchick - Jag var bara in någon gång då och då innan jag började följa Spiders blogg. Men den är sjukt underhållande :D
Annanas - Jag vet inte men ibland kan jag nästan känna igen mig i Annanasen. Förutom då att hon är bättre än mig ;)
Gaybloggen - Första killen i den här listan. Den enda också för den delen. Jag gillar Amir, tycker han är bra :)
Malin Rehn - Lägger till Linas syster också, bara för hon är söt!

Ja, och sen gillar jag såklart många fler bloggar! Jag skulle kunna sitta i timmar och bara prata om bloggare och bloggar. Men jag tänker inte tråka ut er, utan det får räcka såhär. Jag kan ju erkänna att jag är en liten bloggnörd jag. HEH.

Kommentarer
Postat av: bellabäst

om jag fortfarande hade haft min kvar skullle jag ha varit först, visst? :):):):)

2011-01-18 @ 20:43:20
Postat av: alexandra

hihihi aaw sötnos :D

<3

2011-01-18 @ 20:47:04
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: linda svarar

ja men bellabäst, nu har du ju ingen ;););)

och du är söt, alexandra! <3

2011-01-18 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0