Dag 1 – Presentera mig själv

Nu tänker jag köra den där listan iallafall. Även om ni bryr er eller inte ;>
Så nu ska jag alltså presentera mig själv på något sätt. Hatar sånt egentligen. Allt låter typ... fel. Men okej, jag heter Linda (om någon nu skulle ha missat det?). Jag är 18 år men fyller 19 i juni. Fast 19 är väl ingen ålder direkt. Jag går sista året på gymnasiet med inriktning media. Vad som händer efter gymnasiet är inte helt klart än. Men som det ser ut nu så kommer jag nog försöka skaffa mig ett jobb, bo hemma, tjäna pengar och sedan flytta och läsa på en högskola året efter.

Min familj består av mamma, pappa, storebror och lillasyster + 2 katter.. Min syster är bäst! Hon är den enda jag kan berätta ALLT för. Vi brukar oftast ha kul tillsammans också :D Mina 2 katter är Vilma och hennes dotter Puffen. 7 respektive 5 år gamla. Mysiga på deras egna lilla sätt! I höstas dog min 3e och första katt Figo. Usch, vad jag saknar honom!
När jag inte är hemma brukar jag vara hos min pojkvän. Vi har snart varit tillsammans i 1 år och med honom är jag lyckligare än vad jag någonsin varit i hela mitt liv.
Har några vänner som står mig riktigt nära också. Mina bästa vänner heter Jenny, Lina, Alexandra och Bella. Dom har man aldrig tråkigt med, älskar er!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Har skrivit rätt mycket också så :o Ni kan ju fråga, om ni undrar något. Puss! ♥


Tänkte lägga upp en bild, men visste inte vilken jag skulle ta så jag tog bara någon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0