Året 2010 del 2


Jag hade tagit någon töntig bloggpaus men ett tag senare började jag igen. Inte ok. Under 3 veckor i juli jobbade jag också så jag var mest hemma.


Jag var på min morbrors bröllop! Det var ett jättefint bröllop utomhus och supergod mat (y)



Helgen efter det första bröllop blev det ett till! Denna gång gifte sig min kusin och det blev en stor fest efteråt, riktigt kul ;D


Lina fyllder 18! Hon hade en fest tillsammans med Madde utomhus. Har inga bilder eftersom min kamera hade gått sönder och var inne på lagning. Minns iallafall att det var sjukt kallt fast det var juli men riktigt kul också :)


Precis efter jag slutat jobba så for jag och Fredrik upp till våran sommarstuga och var kattvakt åt Figo.


Vi lagade mysmiddag, som vi är bra på! Kommer ihåg att det var även här jag hörde låten "dum av dig".


Min lugg började försvinna och snart hade jag en snelugg igen.


När mormor fyllde år gjorde jag och syster denna fina tårta!


När vi ätit upp tårtan åkte vi på teater där syster dansade som en älva


Jag gillade den här bilden :D Med den kan jag säga att i augusti började skolan igen och med den sista året!


Jag gick på krogen i Hedemora med Alexandra och Bella :)


Jag tog ur min tandställning, började på min apu och min blogg fyllde ett år!


Till sist åkte jag till Kreta, hur underbart som helst!




Jag kom hem från Kreta, brun och glad!


Jag började dansa!


Vi var på ggsfestivalen i Falun och jag har varit med om roligare


Åkte ännu en gång till Varberg, Ullared och Göteborg.


Min Fredrik fyllde 18 år!


Älskade Figo dog. SAKNAD! ♥


CHIPSPACMAN!




Jenny fyllde arton och hade fest i nya lägenheten!


Jag köpte en ny TV :)


Fick min första fanbild ;);)


Och min andra! Fast nu har jag inte fått några fler :(


Halloweenfest! Jag var häxa, men råkade visst "tappa" min hatt.




Jag köpte ett par mysiga tofflor och fick inflammation i stortån. Inte av tofflorna men ah....


Bodde en helg i min brors lägenhet och var kattvakt åt två busfrön!


Drömde också många äckliga drömmar. Tillexempel om såna här ;o




Hade paketkalender och berättade varje dag vad jag fått för dagen.




Vi åkte till Tyskland på julmarknad och Ullared på vägen hem. Här är Ida på båten mellan Danmark och Tyskland.


Jag hade min första dansuppvisning på 5 år!


Jag var på LAN i skolan innan jag fick jullov.




Hade en jättemysig jul och nyår med familj och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0