23 januari 2011

Jag gick upp för lite mindre än en timme sen och åt lite frukost och nu ligger jag i sängen igen. Här tänker jag ligga några timmar till också.
Vaknade halv sju i morse och somnade inte om förens vid åtta och när jag väl somnade om så drömde jag konstigt och vaknade till några gånger men annars så har jag sovit bra. Kom hem vid lite innan två och somnade rätt snabbt.

Men kul var det igår och det är ju det viktigaste! Att det bara varit jag, Madde och Anna tillsammans en kväll har väl aldrig hänt förut så det var roligt med lite nytt :D Ska snart gå igenom bilderna från igår, är inte så många men lite iallafall. Återkommer

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hihi okej. Min fredags- och lördagskväll var helt okej. Men det är som du säger, man har ju haft mysigare. haha :P



USch det är så jobbigt när man vaknar tidigt och inte kan somna om!

2011-01-23 @ 14:06:13
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0