1 januari 2011

Nu har Fredriks internet kommit igång igen. Det har inte fungerat på hela dagen. Hade det funkat så hade jag såklart bloggat för er.

Ja. Igårkvällen var KUL. Även om det mest bara var jag, Fredrik, Jenny och Gustav så var det ändå en fin kväll. Vi spelade singstar och hade allmänt trevligt. Några bilder har jag också men visar dom senare. Imorgon.

Och jag mår inte sämre. Snarare bättre nu faktiskt. Jag har inge ont i halsen så det värsta är bara hostan. Men inte så farligt ändå eftersom jag började ta hostmedicin i tid. Så allting är finfint. Fast det känns inte som 2011. Men så är det ju alltid första dagen på ett nytt år.

Jag hatar när jag inte vet hur jag ska avsluta mina inlägg. Då när jag inte vet längre vad jag ska skriva och ändå ser det dumt ut att bara sluta. Nu slutar jag. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0