Nu åker jag iväg igen

Varje dag i veckan hittils har jag kommit hem från skolan och vetat att jag skulle åka iväg igen lite senare. Och så även idag.

Ska till Falun och till min morbror och plugga matte. Jag behöver proffshjälp när jag är så dålig själv, så vi får väl se hur det går.

Men bara för jag vill byta om till myskläder och lägga mig och sova när jag kommer hem och alltså inte gjort det på några dagar nu så tänker jag inte gå ut genom dörren imorgon. Imorgon ska jag ligga i sängen och bara ta det lugnt. Great!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

ska laga mat snart :D "lillördag" igen hehe..tiden går så snabbt ;P hur din dag varit än så länge? (:

2011-02-02 @ 16:16:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0