Jobbig torsdag

Sitter och håller på med min superhjälte för fullt jag. Inte det snyggaste jag gjort kanske men det blir nog bra. Har bestämt namnet på den iaf. "SUPERB" heter den, eller hon är det ju. Vad tycker ni? Alltså "super-b" heter den. Inte superb, men ah ni fattar väl. Ska visa resultatet här senare.

Annarsssh då.

Känner mig sjukt seg idag. Lite småont i magen har jag. Och snuvig. Kissnödig också. Fyfan. Igår när jag åkte hem från skolan var jag så jävilskt kissnödig asso. Klev av i centrum för att vara i några minuter till med Fredrik och tänkte att jag skulle gå till resecentrum och jag trodde inte jag var SÅ kissnödig men jo, höll på att dö. Gick det snabbaste jag kunde och fick lov att tömma blåsan på äckeltoaletterna på resecentrum. Med blåa lampor. Tänkte då att livet hade varit mycket lättare om man slapp gå på toa. Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0