Home in maaah bed typ

Åh, sängen! ♥

Åkte inte hem fören kvart i nio från morbror Håkis och Kristina då. Satt och pluggade matte i över två timmar och fick ont i nacken av att titta ner i boken hela tiden. Men jag fick mycket gjort, tror jag aldrig fått så mycket gjort när jag pluggat matte förut så dit blir det att åka flera gånger!

När jag kom hem så köpte jag en grej jag och Fredrik ska göra nästa lördag, för att fira våran 1-årsdag. Kommer bli så mysigt! ♥ Sen hoppade jag in i duschen och nu ligger jag här.
Började frysa när jag gick mot bilen och frös enda tills jag började duscha, så nu är jag varm. Jaaaaaaaaaao.

Var väl allt.

Mitt firefox vill inte fungera så jag ska starta om datorn nu och se om det blir bättre. Sen blir det nog att sova. Är lite trötter jag förstår ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0