Febersvag

Ligger i min säng, vaknade för en stund sen. Inget jobb idag alltså. När jag vaknade hade jag över 38 grader. Det är väl rätt mycket när man precis vaknat och man kan väl säga nu att det är influensa jag har. Har ju haft feber sen i onsdags. Kul när det är såhär lov och allt. Men senare i veckan kan jag nog jobba iallafall.

Men det var också skönt att lägga mig i sängen igen imorse. Eller det är väl det man vill när man har feber, men jag sov inte ens 4 timmar i natt så.
Kunde verkligen inte sova och sen när jag väl gjorde det så vaknade jag flera gånger ändå.

Nu ska jag gå upp, lägga mig i soffan och försöka få i mig något att äta. Igår var jag hungrig för första gången på flera dagar. Positivt!

Kommentarer
Postat av: Boyfriend

Så det blev inget, men krya på dig hun! <3

2011-02-28 @ 11:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0