Dag 26 – Mina rädslor

Min största rädsla, som jag antar är samma som de flesta andra, är att någon i min närhet dör eller råkar ut för något annat ont. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min familj, mina vänner eller Fredrik. Och så fort jag tänker på sånt här så kan jag ärligt talat börja gråta, av bara tanken alltså. Åh, usch...

Min andra största rädsla, som jag har tagit upp förut, är att mitt hus ska brinna upp. Samma sak gäller här, vet inte vad jag skulle ta mig till om detta hände. Tänk om alla mina saker skulle försvinna och jag aldrig mer skulle få tillbaka dom. Okej, där lät det ju som jag bara tänker på matriella saker men det är inte så jag menar. Skulle mitt hus börja brinna, vet ni vad jag skulle försöka rädda? Mina fotoalbum. Helst alla kort men det går ju inte. För korten är ju det enda du inte kan ersätta.

ÅH, hatar det här. Hatar att tänka de här tankarna. Nu ska jag tänka på något annat och sedan sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0