Dag 24 – Det här får mig att gråta

Önskade att jag kunde skriva något självklart här men vet inte riktigt vad det kan vara. Klart jag börjar gråta om jag blir riktigt ledsen över något. Eller det beror ju helt klart på situationen. Sen är det skillnad på dagarna också, har jag en dålig dag har jag väldigt lätt att gråta för minsta lilla. Medan jag aldrig gråter om det är bättre dagar. Det går också i perioder. Brukar ha "gråt-perioder" då jag gråter väldigt mycket och ibland är det över ingenting speciellt då.


Fin bild på det också då. Jag gråter egentligen inte på bilden utan jag skulla bara ta en bild på mig själv då det sved i ögat så det tårades. Eller så gäspade jag så mycket. Just det! När jag skrattar mycket brukar jag börja gråta och när jag gäspar mycket kan det också hända att den tår slinker ner. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0