Dag 19 – Detta ångrar jag

Alltså det här är så svårt. Jag ångrar mycket och det är helst inga grejer jag vill ta upp här. Vissa saker är bara så sjukt onödiga så bara tråkigt. Jag brukar ångra saker jag sagt eller inte sagt. Ibland kan jag vilja säga saker till folk som jag inte gör och då kan jag ångra det efteråt. Att jag inte sa det. Samma sak gäller saker jag gör. Eller inte gör.

Men okej. Jag ska komma fram till något. Jag ångrar att jag tappat kontakten med vänner. Det kan jag erkänna. Speciellt när jag vet att det inte kommer gå att ta upp kontakten igen och att det inte kommer bli som förut. Jag ångrar att jag inte gjorde något åt saken när jag väl kunde, innan det blev försent.


Kommentarer
Postat av: Fredrik!

Det är svårt att få saker ogjort, så det är dumt att tänka på sådant serru ;)

2011-02-07 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0