Alla hjärtans dag + 1 års firande

Tänkte berätta lite och lägga upp några bilder från igår. Vi åt pastahjärtan och en sås med fläskfilé och till efterrätt kärleksmums formade som hjärtan. Så vi började med att skära ut hjärtan från formen (hittade inga pepparkaksformar att använda). När vi var klara med det tänkte vi börja med maten. Vi skulle börja med att fräsa champinjonerna till såsen och skulle därför öppna en konservburk. Det tog oss över 40 minuter att få upp svamparna. Först hittar vi ingen konservöppnare hur mycket vi än letade. Vi hittade liknande saker att försöka få upp den med men det gick inte heller. Tillslut hittade vi någonting som skulle föreställa en öppnare (med hjälp av mamma i telefonen). Den såg ut att komma från 60-talet eller något. Vi försökte öppna med den men det var ju inte det lättaste. Med massa bank och bråk så lyckades vi iaf fånga upp svamparna.

Sen blev jag stressad och pastan kokade över men när vi äntligen kunde sätta oss att äta så var det jättegott och vi hade det väldigt mysigt. :)




Vet att det kan se lite äckligt ut på bild men det var gott!


Paketet Fredrik fick av mig!


Och här är det jag fick av honom. Ett kort och ett paket :)


Ett halsband var det jag fick! Kortet glömde jag ta kort på men det var fint det också. Såklart.


Och här är örngottet som Fredrik fick av mig. Fast det var i ett annat format än vad jag trodde så jag ska köpa en kudde med samma mått inom snar framtid.


Efterrätten!




SKÅL!

Det var det ja, sånt här mys vill jag göra om snart! Hihi :D ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: malin, :)

Väskan köpte jag på en väskaffär i Hedemora, det finns nog bara en där ;) haha, tack så mycket!

2011-02-15 @ 15:53:38
URL: http://mmalinr.blogg.se/
Postat av: Fredrik!

Det var bäst! <3

2011-02-15 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0