4 februari 2011

Orkar inte riktigt gå upp ur sängen. Även fast jag redan har gått upp en gång idag, men råkade gå och lägga mig igen.

Vid 3 åker jag in till Borlänge. Jag och Jenny ska på friskis igen. HEJA OSS! Jag längtar tills jag åker, orkar inte stanna hemma och bara gå runt och vänta. Sen längtar jag tills jag kommer hem igen efter det. Vet inte riktigt vad som är med mig men för en gångs skull så längtar jag till att få vara hemma en fredagskväll och äta en god middag med min familj. Heh. Ja.

Och vad jag tycker om vädret kan ni nog lista ut. Sånt här gör mig depp och allt jag vill just nu är att våren ska komma.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med träning :)

2011-02-04 @ 17:33:59
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0