20 februari 2011

Det finns faktiskt en andledning, eller flera, för att jag inte har bloggat. Lovar att jag inte har struntat i er. Jag och Fredrik kom hem runt 7 på lördagskvällen, då lagade vi mat. Kyckling och potatisklyftor, mymsigt! Sen var det melodifestivalen. Såklart. Synd att Eric fick lov att sjunga sån töntig låt? Men bara för det var Eric så var han ju bra, liksom. Sen tyckte jag om Sara Lumholt, dåligt att hon inte gick vidare. Men men, bryr mig inte sådär supermycket va.

Efter mello då, då kunde jag ha bloggat. Men somnade istället. Och hela förmiddagen idag har jag umgås med boyfriend. Nu har han lämnat mig så nu ska jag sitta vid datorn lite innan jag ska börja städa. Tur att jag har sådan snäll pojkvän som dammsög åt mig så jag slipper! ♥

Vi har haft en jättemysig helg men skriver mer om det sen :)


Pizzan vi åt i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0