18 februari 2011

Mår bättre idag! Min hals är lite konstig men annars så mår jag bra, hoppas det håller i sig resten av dagen också. Såg att solen skiner lite och det är bra! Mindre bra att det är 11 minusgrader ute och jag klär mig för ovarmt ändå. Tänkte lägga upp en bild här på min ovarma outfit men kom på att jag inte tog med mig kameran från mo&mo (Jag sov ju hemma i natt). Och sladden till min lilla kamera är också kvar där. Så jag tog mammas kameran men hittar inte usbsladden till den heller så det sket sig. Visar kanske sen istället.

Efter skolan blir det lite kupolen innan jag och Fredrik åker hem igen. Nu måste jag rusa. Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0