Sweet dreams

Jag drömde en mardröm i natt. Jag drömmer sällan mardrömmar och nu när jag tänker efter kanske den inte var så direkt hemsk som mardrömmar brukar vara. Men när jag vaknade så var jag ändå rätt skraj. Vet inte ens vad jag vaknade om för drömmen slutade ändå rätt lyckligt.

Jag somnade om efter ett tag och drömde då att jag var med Jenny och Lina på en stor takterass typ och berättade mardrömmen jag hade. Lite fult att drömma om en annan dröm? Sen var jag med min familj i Paris och skulle äta lite. Jag hade jättesvårt att bestämma mig som vanligt men valde sedan en toast. Fast han jag beställde av ville inte att jag skulle äta den för den hade jättemycket ost på tydligen. Haha åh. Älskar att dela med mig av era drömmar till er!

Snart ska jag drömma lite igen. Kanske något roligt eller bara något osammanhängade som jag sedan inte minns. Godnatt my lovers ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0