STUDENTKLÄNNING!

Jag provade runt 25 klänningar på stan i Stockholm igår. Jag hittade några som kanske var möjliga men annars verkligen ingenting och jag var verkligen nära att ge upp när jag hittade den här. Den kändes bäst och mycket bättre än alla andra klänningar. Det var verkligen en klänning jag VILLE ha och trivdes i. Jag vet inte hur mycket rättvisa bilderna egentligen ger men såhär ser den i alla fall ut.



Fick den till och med inlindad i silkespapper så lite glammigt känns det! Och så är det halterneck så jag slipper vara orolig att den ska åka ner, haha! Det är också små prickar i tyget vilket nog inte syns men så ah.. Jag köpte den inne på oasis så det lär inte vara många som har likadana i Falun, vilket jag tycker är bra för jag vill inte ha lika som många andra. 849 kronor kostade den och var så värt!

Kommentarer
Postat av: F!

Vad fin! :)

2011-04-17 @ 18:47:28
Postat av: linda svarar

tack f! :*****

2011-04-17 @ 20:42:46
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0