HEJ!

Hallå alla ni 15 små personer! Undrar ni inte varför jag har brännsår på låret? :( Jag fick te över mig igår. Örat man håller i ville inte sitta kvar på koppen längre så den bestämde sig att hoppa av och då fick jag te på mig istället. Och bordet. Och golvet. Såååå det kan gå!

Men jag deppar inte. Har både picknickat och tränat på friskis idag! Börjar få lite färg nu känns det som, gillas :D Fast det finns något som jag skulle behöva göra och det är STÄDA. Har inte städat på typ 2 veckor?!?! Tvätta lika så. Vart tog städ-tanten vägen liksom? :( Men hon får komma fram imorgon för imorgon ska det tydligen regna.


Pressade i mig en tårtbit i min redan mätta mage till teet som trilla ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0