Att spola tillbaka tiden

Inatt drömde jag att tiden hade spolats tillbaka. Att i hjärnan åså så var jag den jag är idag. 18 år och allt sådär men jag hade åkt bak i tiden till jag gick i sexan. Och jag gick till skolan åsådär, lyssnade på Darin och frågade vilken plats som var min. Eftersom vi hade bestämda platser men jag visste inte vilken plats som var fin. Men alla förstod att det var något fel med mig, att jag inte var mig lik. Så jag var tvungen att berätta som det var. Massa frågor fick jag hur allt var och vad som hade hänt. Men jag kunde inte svara på alla deras frågor, jag ville inte att de skulle veta innan vad som kommer att hända sen. För då hade det ju inte blivit samma sak.

Jag förstår inte varför jag drömde det där? Jag vill gå tillbaka i tiden. Jag vill kunna se hur allt var och kanske ändra något. Fast när jag väl tänker efter så är det nog inte så mycket jag skulle vilja ändra ändå.

Aja. Jag ville bara säga det. Så ni vet.


Kul att det ser ut som en seriös bild men så förstör jag ändå det med att dra mig i ögat, så det oseriöst ut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0