22 april 2011

Förlåt mina darlings för jag inte har skrivit något! Men det finns en anledning. När jag kom hem från skolan igår (gick även hem tidigare) så var jag typ dödsjuk. Så jag har inte ens plockat upp datorn ur väskan än. Fick massa feber och sånt skit. Idag mår jag iallafall bättre. Har fortfarande lite ont i kroppen åså men har typ ingen feber. Som tur var hade jag Fredrik här som tog hand om mig ♥!

Det enda vi gör är att titta på tv. Eller vi har varit lite ute också, måste nästan gå ut när det såhär fint väder?! Och vi kommer nog fortsätta med det resten av dagen. Till middag ska vi grilla, mmmmh gott! Hoppas ni har det bra under påsken, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0