Tråkigt

Har nyss målat mina naglar i en färg jag använder jätteofta, ljuslila. Det är nog favoriten tror jag. Jag har packat upp min väska och lagt över kretabilderna från båda mina kameror på datorn. Ska nog hämta idas kamera och föra över dom också och sen lägga upp lite här tror jag. Som vanligt så är det mest bilder på Ida och minst bilder på mig, haha.

Annars så har jag bara tråkigt. Klockan 5 ska jag iaf och dansa! Som ni kanske vet som jag tänkte börja med. Igen. Efter typ 5 år. Fast jag gör det mest för träningen skull. Jag måste träna och då är dansen bra, hur det går att dansa visar sig ju. Hah, önska mig lycka till va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0