SOVA

Kom hem strax efter åtta och då tänkte jag att jag skulle plocka ur väskan och påsarna på en gång, det fortsatte sedan vidare att jag plockade ihop massa annat också, typ städa alltså. Sen duschade jag och sen har jag bara suttit framför datan.

Har handlat saker för ca 2500 kr den här helgen. Men det är ju bara bra! Massa kläder och grejs. Men jag tänker inte lägga upp massa bilder här på blöhggen utan tar det när jag har det på mig typ osv ni fattar.

Är trötter efter dagen och tänkte snart sova! Imorgon är jag ledig men vill ändå inte sova för länge imorgon för det känns som jag kommer stressa då för det känns som jag ska göra massa saker. Berättar mer imorgon! Men men, det löser sig.

Gådnajht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0