Politik är jobbigt

Har haft ont i huvudet sen runt halv tre och politik gör det inte bättre. Har suttit och tittat på valvakan i över två timmar och blir helt snurrig i huvudet nästan. Det är så många frågor hit och dit och tillslut blir allt bara helt skruvat.

Alliansen kommer vinna i år igen. Och först kände jag att jag inte ville det men nu känner jag nästan att det kvittar. För att de har ju inte bara dåliga åsikter, eller? Själv tycker jag att det rödgröna är bättre och jag röstade själv på vänstern. Men...

Jag ångra mig. Jag tänker inte skriva mer om det. Det kommer bara bli helt förvirrande och ingen kommer förstå vad jag skriver. För jag känner mig helt trött i huvudet.

Därför ska jag gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: F

Eh? Rödgröna leder lillgumman ;)

2010-09-19 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0