Lista!

Kan inte påstå att det är en bra dag idag alltså. Kan inte heller säga att allt är dåligt. Men få saker är bra. Ska vi göra en lista, eller två alltså, en bra och en dålig med idag? Säg att ni vill.

...

Jag gör det ändå, även om ni vill eller inte.

DÅLIGA SAKER IDAG:
Jag hittade inte det jag ville ha på kupolen.
Jag hittade det jag ville ha på en hemsida men när jag skulle köpa det gick det inte.
Det ville inte som jag i InDesign.
Det har hänt något i min meny under "senaste inläggen"!!!!! Titta dit ----->
Jag lyckades inte få det att bli bra igen.
Internet krånglar och jag måste reparera då och då.
Vi ska snart äta mindre god mat till middag.
Jag flagnar.


BRA SAKER MED IDAG:
Det var inge fel på mina tänder.
Jag behöver inte använda min plastskena något mer.
Jag lagade en god korvstroganoff till lunch.
Det är en tvkväll ikväll.

Kom på att dagen inte är slut än men hittils liksom.
Jag tror det var allt. Återkommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0