Hopplöst

Ångrar lite att jag gick till skolan idag. Hade bara 30 minuters lektion så jag slutade klockan tolv. Nästa buss från borlänge hem till mig går ju klockan ett. När jag då stod på stan och väntade på bussen så var den lite sen och PROPPFULL. Kan inte förstå att bussen blir så full på bara resecentrum. Vi som stod på stan fick såklart inte åka med. Och busschaffören sa att det skulle komma en extrabuss SNART. Efter en halvtimme kom den. Mindre än 5 minuter innan nästa buss skulle komma. Alltså fem över halv två.

Såklart kan inte dalatrafik rå för att bussarna blir fulla. Men det där med att sätta in extrabussar är de så dåliga på. Sist jag inte fick åka med och det skulle komma en extra buss fick jag vänta 45 minuter och idag 30 minuter. När de måste sätta in en extrabuss så lär de väl skynda sig lite? Plus att extrabussen som skulle gå till Malung bara gick till Mockfjärd nu. Och de som skulle längre än Mockfjärd då? Nej, dom fick lov att vänta tills nästa 57a skulle gå.

Jag hatar dalatrafik.
Jag hatar idag.
Allting är hopplöst.




Kommentarer
Postat av: F

hatar du mig för jag är så hopplös haha? :(

2010-09-24 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0