Granny goes street 2010

Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, jag hade kul. Men har haft det roligare. Åkte hem runt elva mest pga att det var kallt och vi var trötta. Gick aldrig ens in på området men men. Har några bilder att lägga upp iaf :)


I väntan på att folket skulle komma satt jag och tog massa kort på mig och Fredrik. Men jag tänker inte lägga upp dom här, haha. Bara en.


Sen kom Jenny med sitt partyhumör! Synd att mina ögon inte ville hänga med på den här bilden.


En Alexandra som inte ville vara med på bild.




Och jag kan inte sluta skratta åt något jag inte vet vad?


PUSS!


PUSS IGEN!







Sådär. Nu ska jag sova. Imorgon; tandläkaren. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA FINA BILDER. ._.

2010-09-06 @ 07:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0