Dumma drömmar

Jag hatar när jag drömmer något illa om Fredrik. Jag har drömt att han varit otrogen, att han är elak, konstig, inte vill det han i vanliga fall skulle vilja osv. Drömmer såklart bra saker om honom också men stör mig på de här drömmarna.

Inatt var han inte otrogen MOT mig utan MED mig. Tydligen var vi inte tillsammans utan vi bara umgicks väldigt mycket och liksom "höll på" men vi var inte tillsammans på ett seriöst sätt. Och Fredrik hade en flickvän. I Stockholm. Helt stört. Jag tyckte synd om den där tjejen men tyckte synd om mig också, jag ville ju vara hans flickvän. Men samtidigt vågade jag inte tvinga honom att välja, så jag var mest ledsen bara.

Okej, nu ska jag äta frukost och glömma den här dumma drömmen. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: F

Du kontrollerar ju inte dina drömmar så att :)

2010-09-17 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0