7 september

Orkar inte att det tog mig nästan en halvtimme att komma in här och skriva. Satt mig vid datorn med min dunderfrukost som jag tänkte äta medan jag skrev osv men jag hann äta upp min frukost och göra andra saker innan min dator slutade fucka sig. Den hängde sig och grejer och jag orkade verkligen inte starta om den. Menmen, redo nu!

Jag vaknade vid nio av hammrande och spikande. Pappa bygger på altantaket. Tack pappa. Det var ingen mening att somna om så. Drömde skruvat också. Att vi var på Kreta igen och Fredrik också kom dit. Hände lite saker, tillexempel att min familj såg Fredrik naken. Haha!

Jo, jag jobbar alltså hemifrån idag också. Imorgon ska jag till apun, om ni undrade alltså. Ska göra klart broschyren idag. Och imorgon langa sten typ. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0