6 september

När jag kände på mina tänder med tungan, några dagar efter jag tagit bort tandställningen, så kände jag att tänderna glidit isär igen på underkäken. Ni minns att jag drog bort två tänder före tandställningen? De hålen gick ju ihop genom tandställningen. Men nu gled dom isär igen. Jag blev så jävla rädd och trodde något var fel. Att jag skulle behöva ha tandställning igen och massa. Så idag var jag hos tandläkaren för att få reda på hur det låg till.

Och vet ni? Det är inget fel! Hon sa att de kan glida isär lite men det är inget som gör något och att de kommer dra ihop sig igen. Plastskenan gjorde också att de gled isär sa hon och idag är sista dagen med plastskenan. Så jag har alltså inget att oroa mig för och allt är finemang.

Åt nyss lunch med pappa och jag tänker inte sätta i plastskenan igen. Gör det när jag ska sova istället. Eftersom jag ska ha den på nätterna.

Nu ska jag jobba lite på apun och tvätta kläder. Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0