10 september

Jag är så klantig så jag glömde min datasladd hemma hos Fredrik. Blir så arg på migsjälv. Men jag tänker svänga förbi där nu när vi åker och tar med mig datorn ändå. Jag hade tänkt bränna ut en skiva till resan men det kunde jag ju inte göra nu, eftersom min dator typ ha 2% batteri. Men jag gör det sen, så det löser sig väl! Men dumt iaf!

Det ska bli så kul! Blir precis som sist vi var där, i våras. Vi åker till Varberg nu idag och sover där , på samma ställe som i våras, sen åker vi till Ullared under dagen imorgon och så tar vi Göteborg innan vi åker hem på söndag. Super! (y)

Ha en bra dag! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbella

åh ruuuligt att åka till götebooorg.

å vetu, snart börjar skolan igen ;OOOO

2010-09-10 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0