Svullo

Eftersom jag fortfarande har ont i foten. Eller stortån är det ju. Och under den. Tänkte iaf att jag skulle ta en rejäl titt på det där och fick då se att jag är svullen. Stortån och under tån är svullet. Vad tror ni kan vara felet? Kan jag ha stukat stortån eller vad fan har jag gjort? Mobbat är det ju iallafall.

Tänkte att jag skulle ta en bild och visa er först. Men Jag vill inte visa mina tår, så fina är dom inte faktiskt. Och jag vet inte om bilden skulle visa så mycket liksom. Så jag tog en från google istället.



HEHE. Fast okej, det är är ju överdrivet. Sådär ser jag ju inte ut. Men aja, får väl se hur det slutar. Kanske är bättre imorgon.
Natti på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0