Sög ju

Har fått en frågan om att följa med till Sälen. Helgen vecka 47. Verkar sjukt kul. Gratis liftkort och grejer. Tänk vad kul man skulle kunna ha i Sälen en helg med härliga tjejer va?

Grejen är bara att det är samma helg då jag lovat min bror att vara kattvakt åt hans + flickväns katter. Och det är näst sista dansträningen innan uppvisningen. Jag misar den sista. Alltså så skulle jag ha missat båda två sista träningarna. Kan inte ens danserna nu. Och även om jag skulle lära mig dom på de två kommande träningarna så vet jag hur mycket jag glömmer på 2 veckor. Det känns inte som jag kommer klara av uppvisningen nu. Hur ska det då kännas om jag missar de två sista träningarna?

Vad jag ska göra eftersom jag missar sista träningen kan vi ta en annan dag.

Jag hatar när det ska krocka. Hatar att man hela tiden måste välja. Hatar att jag dansar på en fucking jävla fredag.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: tjaaa jag vet inte vem jag ska hytta med. ha.

2010-11-08 @ 22:45:13
Postat av: anna wernfeldt

Jag tycker du ska meeed till sälen :D

2010-11-08 @ 23:28:16
Postat av: den bästa

ja vafan linda, klart du ska med till sälen din loser!!! dissa katterna och dansuppvisningen vi ska röööööööjjjjjjaaaaaa!!!!!!! :D

2010-11-09 @ 06:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0