På jobbet

Sitter på jobbet och väntar på att någon ska komma förbi till oss. Har jag berättat vad jag jobbar med? Att jag och en till fotograferar alla anställda på 3M till deras kort de har. Hade hoppats på att det här skulle gå mycket fortare än vad det gör så det kanske bara skulle ta typ 2 dagar. Men tydligen så går det här inte sådär supersnabbt.
Det är också rätt chill att få betalt genom att bara sitta här vid datorn osv. Sånt jobb skulle man ju kunna tänka sig att ha hela tiden.

Efteråt drar jag dirket till kupolen med Jenny. Sedan följer Fredrik med mig hem för lite mys. Hoppas jag iallafall att han gör. Blir nog bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0