Knaprigt

Vad gör ni mina kära läsare?
Jag sitter och äter pommes frites och chicken nuggets jag. Onyttigt jag vet, men lätt att laga. Fast jag råkade ha pommeserna lite länge inne i ugnen, hade inte riktigt koll. Men men..

Jag längtar jättemycket till december. Alltså inte bara julen utan hela månaden december. För då får jag paket varje dag i min paketkalender! Ni kanske tycker jag är lite barnslig, som fortfarande har den kvar, tycker ni det? Men jag bryr mig inte. Jag ser ingen andledning till att sluta eftersom jag älskar att få paket. Även om det inte alltid är så stora saker så. I år ska jag bli bättre med att visa vad jag fick varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0