Jävla bussar

Nej, min fot är inte bättre. (Jag vet att ni så gärna vill veta det)

Kom en halvtimme försent idag. Falubussen från Amsberg åkte 17 över 8 utan att 58an kommit än. Jag åkte med 57an så jag kom i tid. 57an är bäst, 58an är jämt försenad. Iaf, när vi hade åkt från Amsberg så fick bussen ett samtal från 58an och säger att den var försenad och det var folk som skulle med. Så vi fick lov att vända.

Alltså? Nej. Jag tycker inte riktigt att sånt är rätt. Åh. Stör mig.

När vi kom till Amsberg igen så var det EN gubbe som skulle på. Och jag har sett han förr, han brukar åka, och han kliver jämt av vid stan i Falun. Varför kan han inte då åka till Borlänge lika gärna? Han kom inte fram så mycket tidigare ändå. VAD SJUTTON ÄR PROBLEMET?!

Hatar den där gubben nu. Blir så jävla irriterad.

Jag tycker att Falubussen ska åka en speciell tid och har inte 58an kommit till den tiden, ja då är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0